Kontaktua

Calzada Egoitza Kontaktatu

Calzada Egoitza Fundazioan atseginez egingo dizugu harrera, baita zure adinekoen zaintzarekin lotutako edozein zalantzari buruz aholku zuzena eman ere.

Datuak Babesteko Araudi Orokorrari dagokionez, jakinarazten dizugu formulario honetan emandako datuak konfidentzialtasunez tratatuak izango direla; bere erabilera zure informazio eskariari erantzuteko, zalantzak edo kontsultak argitzeko, zure iradokizunak, oharrak baloratzeko eta planteatzen dizkiguzun balizko kexen edo iradokizunen aurrean erantzuna emateko soilik egingo da.

Zure datuen sarbide, zuzentze, ezeztapen, ezabatze eta eramangarritasun hala nola horien tratamenduarekiko murrizketa edo kontrakotasun eskubideak erabili ditzakezu. Era berean, emandako adostasunari uko egiteko eta Espainiako Datuak Babesteko Agentziaren aurrean erreklamatzeko eskubidea duzu. Horretarako Tratamenduaren Arduradunarengana idatziz zuzendu behar duzu: CALZADA EGOITZA FUNDAZIOA, Juan Calzada kalea, 30, Gernika-Lumo, P.K.: 48300, Bizkaia edo informacion@residenciacalzada.com

ONARTU

Equipo Residencia Calzada